you're the one, my only one.

yesss,
you're the one, my only one.





Tak sangka awak jadi special boyyprengg saya dah 3years++. Kenal dari seorang kawan, Syaz @ Ika (panggilan dia tok kawan mimoe tuh). Perkenalan diorang lagi lama lah kan, since form 3 through myspace. Tapi takdir yang Dia rancang kita tak jangka. Ade hikmah kenapa time form 4 mimoe still taknak tukar sekolah even dapat SBPI Gombak and SMT Tuanku Jaafar. kalau tak, mesti mimoe takkan rapat se'geng' dengan Syaz and maybe mimoe akan jumpe laky laen yang tak mungkin sama dengan si dia. Ingat lagi time form 5, after a month breakup dengan classmate (pedih siottt sebab benci gilee kat mamat tuh, tapi tak boleh nak lari). After a month breakup, Syaz kenalkan dua orang laky as a friend. memang niat time tuh nak berkawan jew sebab serik gile nak ber'couple' niey. 2laky tuh ; Krol and Yan. First, contact dengan Krol dulu. Tapi mamat niey desperate sangatlah. Belum pape, tak penah jumpe, tak penah tengok gambar, malam tuh jugak mintak couple. Sorry lahhh guys, memang mimoe reject awal-awal orang macam niey. kenapa mimoe tak contact dengan Yan dulu ? Sebab mimoe takot Yan tuh tomboy or pengkid. hahaha. Sory bieee, sebab mimoe tak penah dengar ade nama panggilan laky, Yan. siyes, sumpah first time tau ade laky name Yan walaupun name panggilan je. Time contact dengan Yan, bulan 4, 2008 he has a girlfriend. so, memang tak lahh nak layan lebih-lebih. lagipun mimoe bukan jenis perampas. setakat berkawan, 1mesej seminggu pon belum tentu, siap ber'aku kau' lagi. After two months berkenalan, dia breakup dengan girlprenggg dia. sebabnya perempuan tuh ade orang ketiga. wallahualam. malas nak amek port.then start bermesej rancak dengan dia, tapi sebagai kawan je. dia bukan sebok suruh mimoe carik kan girlprengg kat dia. tapi time tuh membe-membe sume da berpunye. so, tibe-tibe on 21st July, he proposed me to be his girlfriend. seriously shock gileeee sebab benda tak expect langsung. bukan maen susah lagi mimoe nak accept dia. mimoe tak abes-abes tanya dia siyes ke? dia ikhlas ke? banyak sangat sangat sangat tanya. tapi naseb baek dia tak bosan dengan soalan tuh. hehehe. dia cakap " kita try dulu. kalau oke, kita teroskan" , then dalam hati mimoe just cakap ; kita tengok 3bulan camane.kalau dalam masa 3bulan, layanan kau oke, boleh accept aku, aku akan terima kau ape adanya and akan pertahankan hubungan niey sampai bila-bila. maka, dari situ, sahlah mimoe sebagai girlprengggg Yan Slayers. hehehe. 

After 4months as a couple, finally kitorang pon berjumpa lahh sebab time tuh dah bebas dari SPM dunia. hehe. SPM(Soalan Padang Mahsyar) akhirat belom lagi. First time date, memang sangat-sangatlah excited dan berdebar-debar sebab first time nak jumpe orang yang kita sayang yang kita tak pernah jumpa. haihhh. dalam hati asek dok kata; Mimie, walau sape pon dia, macam mana pon dia, terimalah dia seadanya. jangan sia-siakan segalanya. Oke, seperti yang dirancang, mimoe dan bestfriend, Tiera Rara berserta boyprenggg dia yang tersayang pon keluar. Tapi plan tak seperti yang dijangka. Dapat jumpe sejam je and kaki siap melecet lagi tuhh. sedih gileeeee :'( tapi first date tuh ade kenangan yang tersendiri. laen dari yang laen, alhamdulillah jadi ingatan sampai bila-bila. yang buat mimoe respect dia, dia tak usik mimoe langsung even pegang tangan pon tak. *kebanyakan laky yang mimoe jumpe, tak segan silu nak pegang tangan perempuan. gaya macam tak respect pompuan je.

And now, after 3years plusplus, awak still boyyprengg saya, Yan Slayers. thank God. walaupon banyak sangat-sangat dugaan yang kita dah lalui dari dugaan sekecil zahrah sampai ke sebesar lautan kita dah tempuh, you still be mine. and hope so i'll be yours forever. 

Pengakuan: susah nak jumpa laky macam awak. awak respect saya sebgai seorang perempuan. tak usik saya pon dan saya ingat lagi awak cakap " even laky niey banyak kawan pompuan, tapi dia cuma ade sorang je yang dia sayang and dia akan jage betol2", i feel the situation with you. awak selalu cuba buat yang terbaek. kadang-kadang awak risau sangat-sangat kat saya sampai awak jadi serabut.dear yan, saya tak penah jumpa lagi laky yang jaga saya seelok-eloknye macam awak jaga saya. that's why, saya memang akan cuba pertahankan hubungan niey sampai bila-bila selagi diizinkan Dia. semoga awak akan menjadi cinta terakhir saya sampai bila-bila. insyaAllah. Aminnn. 

Mimie Mimoe sayang awak sangat-sangat, Yan Slayers.


thank you readers ^,^