five - five



oooyeeaahhh ?
Alhamdulillah.....
o'ready 55months together

b'syukur sangatsangat sebab diberi kasih sayang sebegini hebat
sorry lah kita jakun sket sebab
ni first relationship yg paling lama gilaaa bertahan
dulu paling lama 7bulan setengah and paling sekejap bpe jam je
haha
cinta monyet time tuh

p/s : mimoe harap ianya takkan sia-sia. 
insyaAllah mendapat keredhaan and restu ibubapa kami
Aminnn

to Yan Slayers,
nothing more yg saya harapkan dari awk sbb ape yg awk da buat selama ni,
mmg yg paling terbaek
walaupun kita masing-masing penah ade yang ke-3 dulu,
awk dn saya sama-sama berubah
pengajaran yg kita dpt time tuh,
we can't live without each other
even sakit macam mana pun, perit sekalipun
awak and saya takkan penah tinggalkan kita, hubungan kita.
terima kasih awak sbb sama-sama berusaha utk hubungan ni
hubungan ni takkan berjaya kalau kita bdua tak berusaha
saya harap awak nekad jadikan saya yang halal buat awak
i love you Muhammad Syafian Zakaria


3K yang perlu ada dlm setiap perhubungan
Keikhlasan, Kejujuran, Kesetiaan

thank you readers ^,^