kerja ouh kerja



gua menganggur lahh der. percaya tak ?
dah sebulan.
duk umah kumpul lemak
cik YS da bising sbb xwat pape.

act da 2intrview gua tak pegi.
first sbb org yg pggl interview tuh agent. so gua mls nk libatkn diri ngn agent. kang abes gaji gua bayar dy jew. gua taknak.
second interview sbb suasana tmpt keje dia. banyak foreigner. gua niey pompuan jadi haruslah ade rasa cuak dan memilih. klaw laky, no problemo lah kan.
third interview, gua pegi. tapi bile dia dok soal2 sal interview , cakap seolah-olah dia betol2 siyes nak amek gua jadi staf dy. oke, mmg oke tapi company bru. so they dont have staf. so dorg amek sowg jew account cum admin clerk. tnpa supervise from anyone, gua kne buat sorg2. tuh takpe lagi. gua kne buat manual. bagi gua benda tuh sgtlah berat tggjwbnya utk owg yg xde pengalaman macam gua. so, gua decide gua taknak.

tibe-tibe gua rasa macam nak jadi cikgu tadika pastu wat part time tusyen and wat part time ajar budak swimming.
RASA ajelaaaa. 
insyaAllah, kalau ade rezki gua, dapatla gua buat ape yg gua rasa.
insyaAllah. Aminn.

thank you readers ^,^